Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
  • בקניה מעל 299 שליח חינם, מעל 199₪ שליח ב-9.9₪
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

לבוש נוח בעת חופשת לידה – למה אסור לך לוותר עליו?

חופשת לידה

כיצד נשים בעת חופשת לידה יכולות לשלב בין אופנה לנוחות

 

חופשת הלידה, יודעת כל אמא, איננה באמת חופשה. מדובר בתקופה לא פשוטה ובין אם היא נמשכת שלושה חודשים או שנה, את בוודאי כבר מבינה שתזדקקי לכל האנרגיות החיוביות שתוכלי לקבל מן הסביבה. אחת מהדרכים ליהנות מהתקופה הזו, היא להקפיד על המראה החיצוני ולהרגיש קצת "כמו עצמך", למרות שהפכת לאמא והעולם השתנה עבורך עד מאוד. הלבוש הנוח שתזדקקי לו כדי לטפל בתינוק, יכול בהחלט להיות מוקפד ואופנתי והשילוב בין הנוחות לטרנדיות – יסייע לך לחזור לשגרה, בסופה של חופשת הלידה.

למה חשוב להתלבש נוח בחופשת לידה?

זוהי תקופה של הרבה הליכות ברגל עם העגלה: למעשה, נשים רבות מגלות את ההליכה הרגלית לראשונה בחייהן רק לאחר הלידה, כיוון שעד אז הן היו רגילות להגיע לכל מקום בנסיעה. התינוק מביא עמו רצון לגלות קצת את העולם הפחות סוער שבכבישים וללכת ברגל למכולת, לפארק ולמקומות נוספים. הצטיידות בנעליים נוחות, למשל מגפונים עם עקב שטוח בחורף או סנדלים בקיץ, היא בגדר חובה. חשוב מאוד שיהיה לך נוח, בפרט אם את עומדת לגמוע מרחקים ועוד יותר בגלל שאת סוחבת לא רק את עצמך, אלא גם עגלה ותינוק חמוד בתוכה – ולפעמים גם שקיות של מצרכים ופריטים אחרים, שתקחי יחד איתך לטיולים.

הנקה וטיפול בתינוק – להתאים את הביגוד לצרכים שלך מבלי לוותר על הסטייל

גם המיניקות וגם מי שמאכילה בבקבוק, יודעות שכדי לתת לתינוק את הארוחה שלו – צריך להתלבש נוח. לפעמים זה בגלל שאת צריכה להרים את החולצה כדי להיניק ולפעמים פשוט כי חם נורא בפארק, כשאת מנסה להכין לו את מנת התמ"ל שלו כשהוא בוכה נורא. בגדים שכיף להיות בתוכם, זה שם המשחק, לכן חשוב שלא תתפשרי לא על הגזרה של הבגד ולא על הבד, שממנו הוא עשוי. בגדי כותנה הם, בדרך כלל, המתאימים מכולם – גם בחורף וגם בקיץ. שיטת השכבות היא שיטה מנצחת, כשהרעיון הוא לא ללבוש בגד חם מאוד שמכביד עלייך, אלא שכבה דקיקה מעל גופייה, לדוגמה, שתסייע לך להאכיל את התינוק בקלות וגם להתעטף, אם למשל תהיי באמצע קניון ויהיה לך קצת קר מהמזגן.

ההיצע המגוון והכמעט בלתי-נגמר של בגדי ההיריון והלידה, מאפשר לך "לשחק" עם התקופות הללו. אל תתביישי ללכת עם מכנסי ההיריון, גם אחרי שהתינוק כבר בא לעולם: אין ספק שהגזרות הרחבות יותר והגומי באיזור הבטן, ייקלו עלייך עד מאוד. עם זאת, זכרי שאת בכל זאת אישה אופנתית ונסי לעשות את השילובים הנכונים. פעמים רבות תגיעי למסקנה, שלמרות שטריינינג הוא הפריט שהכי מתחשק לך ללבוש, הוא לא באמת מתאים לסיבוב עם החברות – ומכנסיים אחרים יתאימו יותר. אקססוריז כמו שרשראות, עגילים יפים שמחמיאים לתסרוקת הכנראה-אסופה שאימצת לעצמך מאז הלידה, צמידים בולטים: כל אלו ישדרו לעולם שחשוב לך להיות טרנדית ולהיראות טוב, אבל את לא מוותרת על הנוחות שלך.

מערכת NestPlay

מערכת NestPlay

מקום להורים וטף

השאר תגובה

אהבתם? שתפו לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים אחרונים

הצטרפו אלינו

התחל שיחה »
אפשר לעזור?
הי,
הצוות המקצועי של NEST כאן כדי לסייע ולהמליץ. אנו מעניקים מענה אנושי ומבטיחים לענות בהקדם:)
(פניות לאחר שעות הפעילות יענו למחרת)