Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
  • בקניה מעל 299 שליח חינם, מעל 199₪ שליח ב-9.9₪
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

כך תמצאו את המילים הנכונות כדי לברך הורים טריים צעירים

כך תמצאו את המילים הנכונות כדי לברך הורים טריים צעירים
זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו: הטלפון שמבשר על כך שהפכנו לסבא וסבתא בפעם הראשונה, הודעת הוואטסאפ שמודיעה לנו כי מהיום אנחנו דודים לראשונה בחיינו, או התמונה המרגשת ברשת החברתית, שמלמדת אותנו כי לחבר הכי קרוב מן העבודה במשרד נולדה תינוקת מתוקה.

תהא הסיטואציה אשר תהא, היא תגיע אליכם בשלב כזה או אחר בחיים. ואתם, אתם בסך הכל נדרשים להיות מוכנים.

מה עושים במקרים כאלו? איך מרגשים את היולדת הצעירה והאב הטרי? איך מייצרים עבורם זיכרון בלתי נשכח מן היום החשוב והמשמעותי בחייהם? המחשבה הראשונה היא משלוח של זר פרחים או שוקולד. אבל איזו ברכה מצרפים לזר המהודר? שוב מילים בנאליות ומשעממות שלא תורמות דבר ועניין לזוג הצעיר? שוב ברכה שנכתבת על נייר, שיושלך בקרוב לפח?

מהיום כל זאת היסטוריה. מהיום כל זה שייך לעבר.

תוכלו למצוא מגוון רחב של ברכות ליום הולדת ברשת, לעשות בהן שימוש כפי שהן, או לבצע בהן את ההתאמות הנדרשות, ולשמח את בני הזוג הצעיר שהפכו להורים בלי יותר מידי שעות שינה בעתיד הקרוב. אז מהם היתרונות בשימוש ברכות שנמצאות ברשת והועלו אל אתר ברכות מקצועי?

יתרון מספר 1: הברכות עברו הגהה ועריכה מקצועית
כמה מביכה יכולה להיות הסיטואציה שבה תגישו ברכה שכתובה על כרטיס ברכה יפהפה, אבל זו מנוסחת ברשלנות עם שגיאות כתיב ולשון, או עם חריזה לא תקנית שרק מורידה מאיכות הברכה? רוצים להעניק לזוג הצעיר מתנה יפה בשילוב מילים מרגשות? אל תסתמכו על כותבים שאינם כותבים מקצועיים.

יתרון מספר 2: שפע של רעיונות ומגוון גדול של ברכות
באתרי ברכות מקצועיים תמצאו, קרוב לודאי, מגוון גדול מאוד של ברכות. בין כלל הברכות תוכלו למצוא כאלו שהן מכבדות ומרגשות, וכאלו שהם סרקסטיות ועוקצניות. תהיינה ברכות שקריאה שלהן תעלה על הפנים שלכם חיוך, וכאלה שתעלנה על הפנים שלכם דמעות. כך או כך, מאחר שהמבחר הוא עצום, תוכלו למצוא את המילים המדויקות שתתאמנה לסיטואציה הספציפית שבה אתם נמצאים.

יתרון מספר 3: נגישות מיידית
אחד היתרונות המשמעותיים שבשימוש ברכות להורים טריים המצויות באתרי ברכות ברשת, הוא הזמינות המיידית של הברכות האלו. כבר לא תצטרכו למצוא את הסגנון המיוחד שאהבתם פעם והשארתם במגרה שבחדר השינה. כל שעליכם יהיה לעשות הוא לגשת לדפדפן שמכשיר הנייד, למצוא את הברכה המתאימה לכם, להעתיק את הטקסט, לערוך בו מספר קטן של שינויים והתאמות, ולשגר אותו אל עבר זוג האוהבים. האם יש דרך פשוטה מזו לשמח אנשים אהובים וקרובים?

לסיכום
בפעם הבאה שמישהו בסביבה הקרובה מודיע לכם על לידה של תינוק או תינוקת חדשה והצטרפותם למשפחה המתרחבת – אל תהססו. פנו לאתר הברכות החביב עליכם ברשת, וקחו השראה מתאימה.

מערכת NestPlay

מערכת NestPlay

מקום להורים וטף

השאר תגובה

אהבתם? שתפו לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים אחרונים

הצטרפו אלינו

התחל שיחה »
אפשר לעזור?
הי,
הצוות המקצועי של NEST כאן כדי לסייע ולהמליץ. אנו מעניקים מענה אנושי ומבטיחים לענות בהקדם:)
(פניות לאחר שעות הפעילות יענו למחרת)