Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
  • בקניה מעל 299 שליח חינם, מעל 199₪ שליח ב-9.9₪
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

כבר לא ילדים – טיפים לעיצוב חדרי מתבגרים

כבר לא ילדים – טיפים לעיצוב חדרי מתבגרים

כהורים זה לפעמים קשה לראות את הילדים מתבגרים והופכים לבני נוער, אבל אין שום דבר שאפשר לעשות כדי לעצור את התהליך. חלק משינוי זה כולל עיצוב מחדש של חדר השינה של המתבגרים, כי יש גבול לגיל בו תמונות של פו הדוב מתאימות לחדר השינה. אז כיצד תעצבו חדר המתאים למתבגרים? אספנו עבורכם מספר טיפים רלוונטיים

  1. עברו יחד איתם את התהליך

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא שהמתבגר צריך להיות חלק מתהליך העיצוב, ובמקרים רבים גם להוביל אותו. בגיל ההתבגרות מתחילים לפתח זהות עצמית, וזה כולל קבלת החלטות עצמאית במידה כזו או אחרת וזה בא לביטוי גם בעיצוב חדר השינה באופן שמתאים לזהותו של המתבגר ולמה שהוא מעוניין לשדר.

  1. מיטת יחיד למיטה וחצי

מעבר ממיטת יחיד למיטה וחצי נותנת למתבגר את התחושה שהחדר עובר שדרוג אמיתי ומורגש. מיטה וחצי הופכת את החדר לממלכה מפנקת ומאפשרת למתבגר ולחברים מקום נוסף לרביצה וישיבה. המיטה מתאימה לגדילה הפיזית, ומהווה פשרה בין מיטה סטנדרטית למיטה זוגית, כך שמצד אחד יש למתבגר מקום רב יותר לישון בו ולשבת עליו ומצד שני המיטה לא תופסת כל כך הרבה מקום כמו מיטה זוגית.

  1. טפטים / מדבקות קיר

שינויים בקירות החדר הם שינויים שבאים לידי ביטוי בצורה משמעותית יותר מפרטים רבים אחרים בחדר השינה. ניתן לרכוש טפטים או מדבקות קיר המקושרים לתחומי העניין של המתבגר: מוזיקה, גיבורי תרבות, מפת העולם וכדומה. שימו לב שמדבקות קיר מאפשרות לכם גמישות רבה יותר בהחלפתן מאשר טפטים המצריכים בעל מקצוע בהדבקתם.

  1. סטים חדשים של מצעים

בין אם בחרתם להחליף למיטה וחצי ובין אם לא, את המצעים חשוב לשדרג ולהתאים לשלב הנוכחי בחייו של המתבגר. מצעים בעיצובים ילדותיים יכולים לפנות מקום למצעים בוגרים יותר המתאימים לחדר שינה של נער מתבגר.

  1. תאורה

תאורה מאפשרת לשלוט טוב יותר באופיו של החדר ובחלוקה אחרת לאזורים שונים. אמצעי תאורה שונים מאפשרים ליצור אשליה של מרחב גדול יותר, וזה חשוב כאשר מדובר במתבגרים יותר מאשר במקרה של ילדים קטנים. 

  1. אחסון וחפצים

כאשר הילד מתבגר ישנם חפצים רבים שכבר יוצאים מכלל שימוש: צעצועים, ספרי ילדים, בגדים ועוד ולעומת זאת מצטרפים חפצים חדשים הזקוקים למקום. פתרונות אחסון שאולי היו רלוונטיים כשהילד היה קטן כגון תיבת צעצועים כבר לא מתאימים למתבגר, ולכן יש לרענן את מקומות האחסון בחדר ולדאוג למקומות אחסון חדשים כגון מדפים, מכירות, ארונות, שידות ועוד.

  1. מקומות ישיבה נוספים

מתבגרים אוהבים לארח חברים בחדר, ולשם כך צריך מרחב נוח לאירוח הכולל מקומות ישיבה מתאימים. זה יכול לכלול כיסא נוח נוסף, כורסא או ספה קטנה או פופים יפים ומעוצבים הפזורים בחדר. מקומות ישיבה נוספים יהפכו את החדר למקום מושלם לאירוח שהחברים של המתבגר שלכם ירגישו בו נוח.

מערכת NestPlay

מערכת NestPlay

מקום להורים וטף

השאר תגובה

אהבתם? שתפו לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים אחרונים

הצטרפו אלינו

התחל שיחה »
אפשר לעזור?
הי,
הצוות המקצועי של NEST כאן כדי לסייע ולהמליץ. אנו מעניקים מענה אנושי ומבטיחים לענות בהקדם:)
(פניות לאחר שעות הפעילות יענו למחרת)