Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
  • בקניה מעל 299 שליח חינם, מעל 199₪ שליח ב-9.9₪
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

איך מכינים את הבית לקראת הלידה

מה צריך לקנות לפני הלידה

חדר התינוק – מיטה, מזרן, שידת החתלה, מזרן החתלה, עריסה, מזרן לעריסה 

כלים לעזרה להורה עם התינוק- כרית הנקה, כדור פיזיו, מנשא בד, פוף יחיד (מילגה או קלגורית), מזרן פעילות, סינר הנקה או שמיכת במבוק גדולה 

עיצוב החדר –מד מעלות, מדבקות קיר/ מדפים, וילון, ארגז לצעצועים, פח אשפה נסגר (לחיתולים), בובה נחמד וכל מה שיעשה לכם נעים ושמח ללא העמסת גירויים- שמרו על צבעים עדינים. 

כלי מיטה – סדין למיטה, סדין לעריסה, שמיכה גדולה, חיתולי פלנל בחורף מתחת לראש של התינוק, חיתולי כותנה בקיץ מתחת לראש של התינוק, מגן ראש ונחשוש- למיטת התינוק (לא מומלץ בעריסה), בזמן שהתינוק עוד קטן ונמצא בעריסה ניתן להשתמש בנסט.

עגלה – עגלה, אמבטיה לעגלה, תיק לעגלה, סדין לעגלה, שמיכה לעגלה, ארגונית לעגלה (לפלאפון, כוסות שתייה וכו'..) לשלב הטיולון- ריפודית לעגלה 

בטיחות – סלקל (עם בסיס) או כסא בטיחות מגיל 0, צלונים לחלונות הרכב.

כביסה – אבקת כביסה לתינוק, מרכך כביסה לתינוק, שק כביסה עומד. 

אמבטיה – אמבטיה, חצובה, מתקן קשיח לאמבטיה או כרית צפה לאמבטיה (ההעדפה שלי) , חיתול טטרה למקלחות הראשונות, ספוג רחצה, מדחום לאמבטיה (למי שלא סומך על המרפק שלו), מגבת (שנסגרת סביב הצוואר של ההורה). 

לטיפול בתינוק –ויטמין D , שמן בלנאום לרחצה, שמן שקדים לעיסוי, משחה לטוסיק, מוצצים , קיסמי אוזניים לתינוקות, מספריים, חומר לניקוי הטבור, מגבונים לחים ללא בישום, מדחום רפואי בעל ראש גמיש, חיתולים ומשטחי החתלה. 

חיתולים וביגוד ראשוני –חיתולי טטרה, חיתולי פלנל (בעיקר בחורף), חיתולי במבוק גדולים, בגדי גוף חזיה (כאלו שלא עוברים דרך הראש), רגליות, מכנסיים ללא רגלית, אוברול, כובע, גרביים.

האכלה – בקבוקים קטנים עם פטמות קטנות, מברשת לניקוי, מתקן לייבוש בקבוקים, טיפות נגד גזים (ד"ר קיי), סטריליזטור, תחליף חלב. 

החלמה מהתפרים –ספריי אלופירסט/ אפטרקל (ד"ר קיי), פוסקל להתאוששות לאחר לידה (ד"ר קיי) כדאי להקפיא פדים בפריזר ואז לשים. לשטוף עם מים המון פעמים ביום, בעיקר אחרי ביקור בשירותים. 

הנקה – מומלץ להזמין יועצת הנקה הביתה ביום-יומיים הראשונים, גם אם נראה שהכול בסדר. יש הסדרים לקופ"ח במחיר מוזל או שאפשר פרטי. ניתן לשמור על לחות הפטמה באמצעות משחת לנולין. במצב של סדקים – רפידות טיפוליות של נרסיקר. 

משאבה-יש המון בשוק, אפשר לקנות במחיר מוזל דרך קופ"ח. ניתן לשאול מיד שרה ולקנות דרכם סט סטרילי. במקרה של חוסר בייצור חלב- מילקל (ד"ר קיי)

 

מאחלת לידה קלה,

נטע לייטנר ברינדט
הבעלים של – מקום להורים וטף-NEST OUTLET | STUDIO NEST | NEST
עובדת סוציאלית, מדריכה להתפחות תינוקות ויועצת שינה
052-8889057
[email protected]

מערכת NestPlay

מערכת NestPlay

מקום להורים וטף

השאר תגובה

אהבתם? שתפו לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים אחרונים

הצטרפו אלינו

התחל שיחה »
אפשר לעזור?
הי,
הצוות המקצועי של NEST כאן כדי לסייע ולהמליץ. אנו מעניקים מענה אנושי ומבטיחים לענות בהקדם:)
(פניות לאחר שעות הפעילות יענו למחרת)