מדיניות החלפות \ החזרות

ביטול הזמנה והחלפה

אנו עושים את מיטב המאמצים על מנת לספק שירות הוגן ואמין, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או התלבטות לגבי המוצרים שלנו ט.ל.ח 

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 0512525380 

שעות הפעילות 09:30-16:00 או במייל [email protected]  ( יש לציין מספר הזמנה, שם מלא ומספר טלפון ואנו נחזור אליכם בהקדם).

במידה והמשלוח יצא אל מחסן הפיזור יהיה הביטול כרוך בעלות השליחות 40 שקלים בנוסף לעמלת ביטול הסליקה 5% או 100 ₪ הנמוך מבניהם.

החזרת מוצרים

החזרה לחנות nest  מקום להורים וטף בכתובת המייסדים 52 חצר לייטנר זכרון יעקב.

ניתן להגיע עם המוצרים או לשלוחם בדואר ולקבל בגינם זיכוי קופה\החלפה לבחירתך עד 30 ימי עסקים מיום קבלת החבילה, אין לשלוח מוצר ללא קבלת אישור במייל.

מוצרים שנקנו במחלקת outlet אינם ניתנים להחלפה או החזרה, חנות NEST OUTLET תסגר ב15.12.21

יש לוודא  כי מצורף פתק החלפה \ חשבונית ושהמוצרים לא עברו כל שימוש. כמו כן, התווית \ חבק\ מארז ניילון\ אריזה המקורית צריכים להיות מחוברים למוצר בשלמותו כחדש.

לא ניתן להחליף פריטים שנקנו בחנויות nest  מקום להורים וטף או בחנות nest outlet דרך האתר.

החזרה באמצעות דואר רשום – לאחר קבלת אישור במייל

ניתן להחזיר מוצרים באמצעות דואר רשום עד 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה,

לכתובת זכרון יעקב המייסדים 52 חצר לייטנר עבור נסט מקום להורים וטף בצירוף חשבונית \פתק החלפה ופרטי התקשרות.

בגין המוצרים ינתן החזר כספי לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה .

יש לוודא שהמוצרים לא עברו כל שימוש.

החלפת מוצרים שנרכשו במבצעי FINAL SALE  

יתאפשרו בחנות nest  מקום להורים וטף בלבד ותוך 5 ימים מיום קבלת החבילה

לא יינתן זיכוי בגין מוצרים אלו.

קניתי מוצר באתר והמוצר פגום – מה עושים?

יש לשלוח מייל המפרט את הפגם ולצרף תמונה/סרטון במידת האפשר לכתובת [email protected]

מנהלת שירות הלקוחות שלנו תקבל את פנייתך ותענה לה עד 48 שעות מקבלת המייל.

עשיתי טעות בהזמנה, מה ניתן לעשות ?

הינך מוזמנ/ת לשלוח מייל לכתובת [email protected] בצירוף מספר הזמנה ובמידה והזמנתך לא נארזה אנו נבצע כל שינוי ע"פ בקשתך

במידה והזמנתך נארזה ויצאה להפצה לא נוכל לבצע כל שינוי ועליך לפעול לפי הרשום מעלה בנושא החזרה או החלפת מוצרים.